Conferència Desenvolupament Sistema Nerviós

El divendres 16 de desembre l’alumnat de 1r i 2n de Batxillerat científic va assistir a una Conferència-Taller sobre el Desenvolupament del sistema nerviós a càrrec de Joaquim Egea, director del grup de recerca “Neurobiologia Molecular del Desenvolupament“de la UdL/IRB LLEIDA i que  compagina l’activitat investigadora amb la docència en diferents graus (Nutrició Dietètica i Humana, Biomedicina, Fisioteràpia i Medicina) i en el Màster en Recerca Biomèdica de la UdL.

L’alumnat va poder aprendre conceptes de neurobiologia, de la utilització de ratolins modificats genèticament per comprendre els mecanismes que generen trastorns neurològics. Així com també que l’exercici físic estimula la generació de noves neurones en individus adults.

L’activitat va finalitzar amb un representació teatralitzada per part dels alumnes de com les neurones reconeixen les cèl·lules diana amb les quals han  d’establir sinapsis.

Sens dubte una activitat molt engrescadora pel nostre alumnat i  va ser tot un plaer poder gaudir dels coneixements d’un investigador.

img_1517 img_1512 img_1511 img_1509