Setmana solidària al Rúbies
Un any més, els nostres alumnes de 4t d’ESO han participat molt activament en el Gran recapte d’aliments, tant el divendres 1 de desembre en un supermercat del barri de la Bordeta, com el dilluns 4 de desembre a la tarda col·laborant amb el Banc d’aliments en la classificació dels aliments que es van recaptar […]
Setmana solidària al Rúbies Llegeix més »












