El Rúbies, per l’eliminació de la violència contra les dones

El 25 de novembre, l’institut Maria Rúbies va commemorar el Dia Internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones. Per fer-ho, quatre alumnes de 4t d’ESO: Natàlia, Maria, Joana i Asier, van llegir a l’hora del pati davant de tot l’alumnat el manifest que van redactar. La lectura va posar en relleu el rebuig a la violència masclista i el fet que cal treballar per tal d’eliminar-la. També es va explicar l’origen de la commemoració del 25N i es va incidir en el fet que no s’ha oblidar cap dona assassinada o assetjada arreu del món i que els cal donar visibilitat i suport. Per acabar, també es va manifestar la necessitat d’unir esforços per acabar amb aquesta xacra social.