4t va a pàdel
Des de l’assignatura d’Educació Física s’ha organitzat 4 sessions al Padel Indoor perquè els alumnes de 4t practiquin aquest esport i en puguin fer un tastet. Els alumnes estan gaudint d’aquestes sessions que s’allargaran fins al febrer.











