Conscienciació per l’eliminació de la violència vers la dona

El 25 de novembre és el Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència vers la Dona i el nostre centre s’hi va sumar realitzant diferents activitats de conscienciació durant divendres 23. La més destacada va ser l’elaboració per part de tots els alumnes de 4t d’ESO d’un particular decàleg amb frases per identificar aquesta violència i quina resposta es pot donar quan es produeix. A més, els alumnes de 4t C i D van passar per totes les classes a llegir aquest decàleg al mateix temps que repartien llaços liles a tots els alumnes que volien mostrar el seu rebuig a aquesta xacra social. El professorat també es va unir a aquesta iniciativa i va lluir el mateix llaç que els alumnes.