VOLEIBOL PISTA INS MAREMAR I CV MASNOU

Nova activitat de voleibol pista oberta a l’alumnat d’ESO del centre, dirigida per entrenadors del CV Masnou que els atendran i Gimnàs de l’Institut explicaran els conceptes tècnics i tàctics del voleibol pista.
Activitat a desenvolupar-se els dijous de 17:30 a 18:30. En funció de l’alumnat… Llegeix més»

Sortida al Cosmocaixa

L’alumnat de Química de 1r de Batxillerat va visitar el Museu de la Ciència dijous 15 de novembre on van realitzar un taller d’Electricitat. Ens va acompanyar alumnat alemany de l’Institut Gymnasium Adolfinum que participa en un intercanvi acadèmic i cultural amb el nostre centre.

Acte de commemoració del Dia de la UNESCO

Avui dilluns 19 de novembre s’ha celebrat a la Filmoteca  de  Catalunya l’acte de commemoració del Dia de la UNESCO.
Donat que enguany l’acte està dedicat a l’educació, la institució  ha convidat el nostre centre per tal de presentar un dels projectes de 1r ESO. En… Llegeix més»