Fem teatre virtual a 2n ESO

Els grups de 2n ESO han acabat el projecte Fem Teatre de forma virtual i confinats. El projecte que va quedar tallat pel confinament però s’ha pogut finalitzar de manera virtual. Gràcies, per una part, a la bona predisposició de l’alumnat en participar en la… Llegeix més»

La música ha continuat sonant en el confinament!

Amb col·laboració amb l’EMMUM la música ha continuat sonant per a l’alumnat de 3r d’ESO. S’ha realitzat diferents activitats de composició musical i  muntatge audiovisual. L’alumnat ha pogut desenvolupar aquest vessant més artístic que, un cop més, es potencia des del centre. Us deixem aquí… Llegeix més»

Som escola verda!

Aquest any hem treballat amb molt d’entusiasme per promoure els valors del centre com a Escola Verda.  Ens hem conscienciat de l’efecte mediambiental dels plàstics amb el projecte internacional “Desplastifica’t”;  hem creat comité de govern amb el projecte de 2n d’ESO Climate Crisis;  i hem conegut quins… Llegeix més»

El Maremar present el dia dels arxius

En període de confinament, en el dia dels arxius, la professora de Ciències Socials del centre Roser Alonso, explica la seva experiència amb l’arxiu històric del Masnou. Dins del projecte ‘El Masnou dels anys 60’ on s’estudia la societat, l’economia i la política municipal al… Llegeix més»

Treballem en confinament

Des de la tutoria de 3r B durant aquests mesos de confinament he impulsat l’intercanvi entre alumnes de missatges, al final dels qual en feia un  vídeo muntatge que recollia els seus intercanvis.

L’objectiu era seguir acompanyant-nos i intentar alegrar-nos el confinament.  Per afavorir l’intercanvi entre… Llegeix més»

Creacions atòmiques a 3r d’ESO

Durant aquest confinament des de la matèria d’experimentals cada alumne ha construït una maqueta d’un element de la taula periòdica. Després els alumnes han votat la que els agradava més.
La maqueta més votada ha estat la de la Laia García (3r B) amb la… Llegeix més»