PREPARACIÓ TREBALLS DE RECERCA

ff

El passat divendres 19 de febrer, van venir dues exalumnes de 2n de Batxillerat del curs passat. Són guanyadores d’un dels premis de Recerca Jove, que serveixen per fomentar l’esperit científic dels joves (PRJ), concedit per la Gestió d’Ajuts Universitaris de Recerca (AGAUR) pel seu treball de recerca: “Òptica i Visió: Estudi i Anàlisi dels camps de visió” fet a la nostra població. Caldes de Montbuí. Pertanyen a un col·lectiu de recerca que es diu MAGMA.

En la xerrada es va poder observar tot tipus de plantejaments necessaris per a poder començar a trobar una idea principal i la informació necessària per a que els alumnes de 1r de Batxillerat comencem a plantejar-nos cóm i sobre què faran el Treball de Recerca. El contingut rebut per part d’aquestes boníssimes divulgadores , és un bon punt de partida per començar a fer-lo. Aquest tipus de xerrades són essencials i s’haurien de seguir fent per tal de que els alumnes que vinguin d’ aquí endavant tinguin aquesta bona oportunitat per a aconseguir els rails per a poder encarrilar-se en aquest treball.