Erasmus + a Verona

Giovanni Pelegi, professor de FP en la família d’Administració i Finances, va participar entre el 13 i el 18 de març en un curs formatiu a Verona, Itàlia, amb una beca de mobilitat Erasmus +.

El curs, Embracing Diversity, Preventing Bullying and Violence, tenia com a tema central la prevenció del bullying a l’aula, la generació d’un ambient de benestar emocional per a l’alumnat i la construcció d’una relació comunicativa i de confiança entre alumnes i el professorat. S’hi van treballar metodologies i bones pràctiques que es revertiran en l’institut.

Aquesta temàtica, enllaçada la salut mental, forma part de la nostra actualitat i d’un camp on l’educació europea i catalana posen cada cop més l’accent, de manera notòria amb el nou currículum de 2022.

L’Institut Manolo Hugué es reafirma així en una aposta de treball per a la consolidació d’una comunitat educativa guiada pel respecte mutu i pel benestar del seu alumnat.