Teatre en anglès per als alumnes de 1r d’ESO

El passat dijous 16/03 al migdia totes les línies de 1r d’ESO (A, B i C) del nostre institut van rebre la visita del còmic Stuart, de l’editorial Vicens Vives, qui els va animar amb un divertit espectacle de teatre en anglès.

Per a fer-ho es va servir de diferents sons d’horror projectats (per explicar una història de por), d’una veu narrativa, de música, de flashcards per a il.lustrar alguns aspectes i personatges, etc. També de gestos, de la seva pròpia veu i d’alguns objectes clau, com un micròfon amplificador, una americana de mag, una capa, un barret, alls, una creu, etc.

La màgia, el misteri i l’intriga, els zombies, l’horror, els monstres i els vampirs (així com l’humor, riures, les preguntes als alumnes, les sorpreses, les ironies i les bromes) van ser els protagonistes de les històries que es van narrar.

Va fer partíceps a alguns alumnes durant l’espectacle, demanant la seva col.laboració per a fer gestos o sons, i per col.laborar en la narració dels fets. De totes maneres, va aconseguir involucrar als 66 alumnes en algun moment o altre, tot i que es mostraven tímids, fent-los interactuar, repetir frases i picar de mans; en definitiva, mantenint-los entretinguts i amatents durant una hora sencera. Per tot això, podem afirmar amb seguretat que l’espectacle va ser tot un èxit!