10 motius per cursar els teus estudis a l’Institut Manolo Hugué

L’Institut Manolo Hugué és una institució educativa amb una trajectòria de gairebé 50 anys. Arrelat al municipi de Caldes de Montbui i la seva rodalia, el Manolo forma uns 700 alumnes per any amb una pràctica educativa orientada cap a l’esperit crític, autonomia personal, col·laboració i respecte a partir de l’exigència i el compromís.

És un centre d’Educació Secundària Obligatòria, de Batxillerat i de Formació Professional que ofereix serveis educatius de qualitat amb l’objectiu d’afavorir el desenvolupament formatiu i professional dels seus alumnes.

A continuació, us presentem 10 motius per cursar els teus estudis a l’Institut Manolo Hugué:

1. Llarga experiència

L’Institut Manolo Hugué forma persones des de l’any 1973.

1. Àmplia oferta educativa

Educació Secundària Obligatòria, Batxillerat (Humanitats i Ciències Socials, Ciències de la Naturalesa i la Salut, Científic i Tecnològic), Cicles Formatius de Grau Mitjà (Gestió Administrativa, Mecanització) i Cicles Formatius de Grau Superior (Administració i Finances, Programació de la Producció en Fabricació Mecànica, perfil professional en motlles i matrius, i Termalisme i Benestar).

1. Pioner

És pioner en l’oferta de cicles de Termalisme i Benestar i Programació de la Producció en Fabricació mecànica, perfil professional en Motlles i Matrius.

1. Instal·lacions modernes i completes

Sala d’actes, aules d’informàtica, aules d’emprenedoria laboratoris, biblioteca, pistes esportives, gimnàs, tallers, aules amb projector, pissarres tàctils, etc. A més a més, es renoven any rere any per satisfer noves necessitats, la demanda professional i per adaptar-se als canvis tecnològics.

1. Serveis per als estudiants

Els estudiants poden gaudir de gran diversitat de serveis educatius, serveis digitals i activitats educatives.

1. Equip docent

Més de 70 professionals amb una llarga experiència educativa i laboral completen l’equip docent.

1. Oferta educativa de Formació Professional

L’oferta educativa d’FP del Manolo resol de manera integral i qualitativament la demanda empresarial a tots els nivells. Amb una oferta formativa de formació en alternança dual.

1. Metodologies innovadores

El Centre està implicat en programes del Departament d’Educació, per aplicar metodologies actives a l’aula (ActivaFP), per fomentar l’emprenedoria de l’alumnat (EmprènFP), d’oferta de Mobilitat Internacional, certificant els nostres processos i participant del Projecte de Qualitat i Millora Contínua.

1. Accés al món laboral

L’Institut es relaciona amb un ampli ventall d’empreses de Caldes de Montbui i de la rodalia per coordinar el seguiment de les pràctiques obligatòries que ajuden l’alumnat a accedir a un lloc de treball, a més a més d’una borsa de treball per als alumnes i exalumnes per facilitar la seva inserció al món laboral.

1. Arrelat al territori

Es fomenta la participació, l’intercanvi d’idees, la coordinació i la col·laboració de l’Institut amb el Departament d’Educació, l’Ajuntament, els centres educatius de Caldes de Montbui i entitats culturals.

Cal afegir que L’Institut Manolo Hugué col·labora en l’educació integral dels alumnes ajudant-los en l’adquisició de coneixements, cultura, valors, recursos i hàbits per al seu creixement personal, emocional i intel·lectual per tal que puguin desenvolupar-se en societat, accedir a estudis posteriors o incorporar-se al món laboral com a professionals qualificats.

Vols més informació sobre els estudis del Manolo? Pots trucar-nos al 93 865 37 62 o enviar-nos un mail a iesmanolohugue@xtec.cat.