ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Què és el Consell Escolar? És l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre.

Qui hi ha representat? Hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: director o directora, professorat, alumnes, personal d’administració i serveis, etc. Els membres del consell escolar són elegits per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys.

Quines funcions té? En els centres públics la seva funció principal és la de participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre com ara, el projecte educatiu, la programació general o la gestió econòmica, entre altres aspectes.

Els llocs a cobrir són:

• 1 de pares, mares i tutors/es legals d’alumnes
  • 3 d’alumnat
  • 3 de professorat
  • 1 de PAS
  • 1 de PAE

Candidatures eleccions Consell Escolar 2023

El calendari previst és el següent:

Del 17 al 22/23 de novembre període per donar a conèixer les candidatures

Dimecres 22 de novembre: votació del PAS, PAE, Professorat i Famílies

• 14.00- 18.00 Pares, mares i tutors/es legals
  • 15.30- 16.00 Professorat i PAE
  • 15.00- 15.15 PAS

Dijous 23 de novembre: votació de l’alumnat. De 9.00h a 13.35h

Us animem perquè us presenteu per ocupar alguna de les places vacants en cada sector i a participar amb el vostre vot, que serà presencial.