Selectivitat 2023: reconeixement de Distinció de les PAU

El passat dissabte 5 de novembre el President de la Generalitat i els consellers d’universitat i educació van lliurar els diplomes de reconeixement a l’alumnat que ha tret una nota igual o superior a 9 a les proves d’accés universitari (PAU) que es van fer al juny.

Aquest reconeixement, que concedeix el Consell Interuniversitari de Catalunya des de l’any 2001, s’atorga anualment per reconèixer públicament l’esforç dels estudiants, així com la seva bona preparació en la realització de les Proves d’Accés a la Universitat (PAU).

Aquest any, dos alumnes del nostre institut han rebut la Distinció PAU. Són la Laura Guitart Mañé i el Mario Amills Aguilar. Aquí podeu veure el Mario acompanyat de la seva mare amb el diploma i un moment del lliurament amb les auroritats.

Enhorabona pel reconeixement rebut Laura i Mario, i molta sort en la vostra aventura universitària!