MATRÍCULA BATXILLERAT 2020/2021

Publicació  de la llista d’alumnat assignat al Mallafrè pel curs 2020-2021 a 7/7/2020.

Alumnat de batxillerat assignat al Mallafrè

Publicació  de la llista d’espera batxillerat al Mallafrè pel curs 2020-2021 a 7/7/2020.

Llista d’espera batxillerat

Publicació del llistat d’alumnat preinscrit al centre.

Preinscrits al centre

Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició ordenada definitiva 26/06/2020.

Barem definitiu ordenat prescripció batxillerat

Número per determinar l’ordre de les sol·licituds en cas d’empat al batxillerat. 9.850

Període de preinscripció del batxillerat: 27 de mail al 3 de juny

Documents actualitzats per fer la preinscripció