SUSPENSIÓ DE LES REUNIONS GENERALS D’INICI DE CURS

Els dies 21 i 28 de setembre estaven previstes les reunions de presentació general del curs. Com ja es dia a la carta informativa que es va enviar a les famílies aquest estiu passat, la celebració de la reunió estava concidionada per l’evolució de la pandèmia per COVID-19. El Departament d’Educació ens ha indicat que no s’han de celebrar reunions de més de 10 persones, per la qual cosa lamentem comunicar que no serà possible fer presencialment les reunions programades.

Missatge institucional

Amb l’ànim de recollir aquells aspectes que puguin ésser del seu interès, per tal de contestar-los posteriorment, els facilitem l’enllaç a un formulari, en el qual poden preguntar-nos els seus dubtes i qüestions d’interès.

Aprofitem aquest comunicat per informar que el divendres, 18 de setembre de 2020, es distribuirà a l’alumnat un full de autorització per a la realització de proves Covid-19  que s’ha de retornar al centre signat per les famílies, si l’alumne/a és menor d’edat, o pel propi alumne/a si és major d’edat, el proper dilluns, 21 de setembre de 2020. Els tutors i tutores de grup els passaran a recollir per les aules respectives.

L’EQUIP DIRECTIU