Rocio Montferrer, guanyadora del 3r concurs de PFI de Perruqueria i Estètica

L’alumna del noste institut, Rocio Montferrer, ha estat la guanyadora del 3r concurs de Perruqueria i Estètica dels Programes de Formació i Inserció Professional. El Concurs PFI: Perruqueria i Estètica té l’objectiu d’impulsar i visibilitzar els programes de formació i inserció (PFI), així com fomentar la qualitat de l’ensenyament dels mòduls professionals d’Imatge Personal i reconèixer la bona feina de l’alumnat i el professorat implicat. Aquest concurs permet posar en valor les competències professionals pròpies de l’especialitat i també aquelles competències transversals, que determinen l’èxit en la realització de la tasca professional, com ara la concentració, la capacitat de resoldre problemes, la capacitat de treballar sota pressió, la creativitat o l’organització quant a la planificació i gestió del temps.

El concurs es va realitzar a les instal·lacions de l’Oreal a Barcelona i constava de tres proves (higiene capil·lar amb tractament, canvi de forma temporal i ús d’aparatologia, maquillatge facial) que es realitzaven sobre la seva companya Soukaina el Abdellaoui, que va actuar com a model.

El premi obtingut ha estat el certificat de classificació en primer lloc, una formació L’Oréal de les tendències 2024 i una manta de pinzells.

Moltes felicitats a la Rocio i a la seva professora, Marta Julià, que l’ha acompanyat i guiat al llarg de tot el procés de preparació de les proves.

Moltes gràcies per representar-nos així de bé, Rocio!!!.