Mar Rodríguez, medalla de bronze del campionat de Catalunya de Formació Professional, skill de perruqueria

Mar Rodríguez Manrique, alumna de 2n del CFGM de Perruqueria i Cosmètica Capil·lar del nostre institut, ha obtingut la medalla de bronze del campionat de Catalunya de Formació Professiona, skill de perruqueria, en l’edició de l’any 2023 celebrada en l’espai de la fia Expo Beauty entre el 25 i el 27 de març. Un nou èxit obtingut per l’alumnat del CFGM de Perruqueria i Cosmètica Capil·lar que complementa les medalles d’or i de plata obtingudes en edicions anteriors, les quals demostren l’alta qualitat dels ensenyament que les professores del cicle saben impartir entre l’alumnat matriculat.

Doneu l’enhorabona a la Mar. Li desitgem molts èxits en el futur.