La consellera Ruiz als participants del campionat Spainskills: “Èxits com el vostre ens ajuden a prestigiar l’FP”

Una imatge de l'equip català a l'SpainSkills amb el President de la Generalitat
Una imatge de l’equip català a l’SpainSkills amb el President de la Generalitat

prayLa consellera d’Ensenyament, Meritxell Ruiz, ha lliurat aquest migdia el certificat als guanyadors i participants del campionat d’FP Spainskills 2017 en un acte al Palau de la Generalitat, on ha emplaçat als joves a seguir preparant-se per la competició internacional i ha afirmat que “èxits com el vostre ens ajuden a prestigiar la formació professional”.

Al Spainskills hi van participar 315 alumnes de totes les comunitats autònomes. La delegació catalana la van formar 50 persones: 25 competidors, 23 tutors i  2 caps d’equip. Els 7 alumnes que han obtingut la medalla d’or competiran al Worldskills que es farà a Abu Dhabi, el proper mes d’octubre.

Com ja es va informar en articles anteriors, entre les guardonades es troba l’alumna del nostre centre Melissa Mendibur, tutoritzada per la seva professora Ana Rosa Ucero.

Un cop més, enhorabona!!!.