Eleccions de representants al Consell Escolar: sector d’alumnes, sector de professorat, sector del PAS

Entre el 30 d’octubre i el 24 de novembre de 2023 està prevista la realització de les eleccions per a la renovació de components del sector d’alumnes, sector del professorat i sector del personal d’administració i serveis (PAS) del Consell Escolar del centre. El calendari relacionat amb el procés és el següent:

1. Els CENSOS ELECTORALS de cada sector a renovar s’exposaran als taulers d’anuncis del centre, com a data límit el dia 3 de novembre de 2023, amb un termini de tres (3) dies per a possibles reclamacions: 6, 7 i 8 de novembre de 2023. Les reclamacions es presentaran, per escrit, a la Secretaria del centre educatiu.
  2. El SORTEIG per tal de designar els membres vocals de les Meses Electorals dels sectors d’alumnes es farà el dia 8 de novembre de 2023 a les 09:00  hores a la Secretaria de l’edifici escolar.
  3. Les MESES ELECTORALS de cadascun dels sectors a renovar es constituiran el dia 10 de novembre de 2023 als locals de l’edifici escolar
  4. Les RESOLUCIONS A LES RECLAMACIONS sobre inscripcions als Censos Electorals es publicaran als taulers d’anuncis el dia 13 de novembre de 2023.
  5. Les CANDIDATURES caldrà que siguin presentades per escrit davant la Mesa Electoral respectiva amb els impresos disponibles a la Secretaria del centre i sempre com a data límit el dia 15 de novembre de 2023, a les 12:00 hores.
  6. Les CANDIDATURES SERAN PROCLAMADES i publicades als taulers d’anuncis del centre una vegada hagin estat analitzades i comprovades per les respectives Meses Electorals, el dia 16 de novembre de 2023.

El nombre de representants a renovar en cadascun dels sectors indicats és el següent:

• 4    pel sector de professors.
  • 2    pel sector d’alumnes
  • 1    pel sector de personal d’administració i serveis.

Les dates de les votacions en els diferents sectors són les següents:

• Sector d’alumnes: 23 de novembre de 2023, de 09:00 a 13:00 hores.
  • Sector de professors: 20 de novembre de 2023, a les 15:30 hores.
  • Sector del personal d’administració i serveis: 21 de novembre de 2023, a les 11:00 hores.