Lliurament del diplomes de Cambridge: Key English test i Preliminary English Test

El proppassat dilluns 23 d’octubre de 2017, es van lliurar els diplomes obtinguts per diversos alumnes del nostre centre en les proves de Cambridge, nivells A2 (KET) i B1 (PET). Durant l’acte ens va acompanyar la Sra. Allison Hubbard, representant d’International House de Mataró, entitat certificada per Cambridge i que és la responsable de l’aplicació de les proves en el nostre centre.

La preparació del les proves KET i PET, a l’Educació Secundària Obligatòria, i de la prova FIRST (First Certificate in  English) al Batxillerat forma part de les estratègies que el centre ve aplicant per millorar el nivell de llengües estrangeres de l’alumnat del centre. Aquest tipus d’estratègies, entre moltes altres, s’han demostrat útils i han aconseguit que en les darreres proves de competències bàsiques de 4t d’ESO el nivell en llengües estrangeres de l’alumnat del centre sigués superior a la mitjana catalana (amb nivell mitjà – alt).

Enhorabona a l’alumnat que va obtenir les certificacions i animem als seus companys a presentar-se a les proves en properes edicions.