Irene Gasol i Dérek González han estat premiats a XI Concurs Escolars Cómic Barcelona

En el marc de la 40a edició de Comic Barcelona, FICOMIC, amb la col·laboració del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, s’ha celebrat l’ XI Concurs Escolar Comic Barcelona. Hi havien quatre categories: l’Irene Gasol ha participat a la categoria C (alumnat de 1r i 2n d’ESO) i el Dérek González a la categoria D (alumnat de 3r i 4t d’ESO)

La temàtica del concurs era “Crea la teva superheroïna de còmic”. i els participants havien de crear una superheroïna de còmic i una història protagonitzada per ella, on se la mostrés en el seu context i se’n destaquessin les qualitats, els superpoders i les debilitats.

• Irene Gasol va obtenir el PRIMER PREMI  de la categoria C  pel treball “Superneko”.
  • Derek González Giménez va obtenir un premi com a FINALISTA pel treball “Jo també puc ser caçadora”.

Moltíssimes felcitats i enhorabona per la feina feta, d’una gran qualitat com podeu veure a la fotografia i el vídeo següent.