Derek González i Meritxell Martínez, finalistes a la desena edició del concurs escolar de còmic Barcelona

En el marc de la 39a edició de Còmic Barcelona, FICOMIC, amb la col·laboració del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, es celebra el X Concurs Escolar Còmic Barcelona. Dos dels nostres alumnes, ambdós del grup 3 ESO A,  han estat escollits entre els tres finalistes de la categoria D, corresponent al 3r i 4t d’Educació Secundària Obligatòria. Són Dérek González Giménez, pel treball “Les teves ales” i Meritxell Martínez Nogué, pel treball “Una veu dins meu“., dels quals en podeu veure una mostra en les imatges adjuntes.

Això vol dir que aquest alumnat pot ser 1r, 2n o 3r premi. La comunicació del veredicte i l’entrega de premis es farà el divendres 10 de setembre a les 17.00h, en el marc de la Setmana del Llibre de Català. Els premis que poden obtenir són els següents:

• 1r premi: Un curs d’estiu a l’Escola Joso
  • 2n premi: Un lot de productes de dibuix Sakura
  • 3r premi: Un lot de còmics de les editorials col·laboradores

Amb les obres finalistes es realitzarà una exposició virtual a la pàgina www.comic-barcelona.com.