COLÒNIES CRÈDIT DE SÍNTESI 2n D’ESO

Ahir dilluns es va fer una videoconferència informativa sobre aspectes organitzatius de les colònies de 2n d’ESO al Camp d’aprenentatge “Monestirs del Císter” on l’alumnat participant d’aquest nivell educatiu realitzarà les activitats del seu crèdit de síntesi i podrà gaudir d’uns dies escolars força diferents.

El Camp d’Aprenentatge Els Monestirs del Cister es va fundar el curs 1991-92. És un servei educatiu de suport curricular que pertany a la xarxa de CdAs i Entorns d’aprenentatge del Departament d’Educació que treballa continguts que abasten diferents àmbits: Natural, Històric-Social i Tecnològic.

El dossier adjunt explica les principals qüestions organitzatives a tenir en compte, per la qual cosa recomanem a l’alumnat i a les famílies una lectura atenta. També s’adjunten dos documents relacionats amb permisos i qüestions de caràcter sanitari que cal retornar, signats, abans de l’inici de les activitats i, com a molt tard, el dimecres 2 de febrer de 2022.

L’activitat està prevista per als dies 16, 17 i 18 de febrer de 2022

A gaudir-ho!!!