Quatre dels nostres alumnes premiats a l’edició de l’any 2022 dels Premis de Recerca Jove per fomentar l’esperit científic del jovent (PRJ)

L’AGAUR (Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca) ens ha comunicat que quatre alumnes del nostre centre han obtingut un dels 76 premis de 850 euros concedits pel jutat dels Premis de Recerca Jove per fomentar l’esperit científic, edició 2022. Són els següents:

• Premi recerca jove pel treball “Les mascaretes a prova : Estudi sobre l’eficàcia de les mascaretes”, de Martina Bayarri Servosa. Tutora : Sandra Estanyol
  • Premi recerca jove pel treball “Microorganismes a la llar; neteja i desinfecció” d’Isabel Colomina Morales. Tutora Laia Saladich
  • Premi recerca jove pel treball “Parlem de sexe : Una mirada a l’educació sexual impartida a l’educació secundària obligatòria a Malgrat de Mar” d’ Abril Martínez Cano. Tutora : Carola Sardà
  • Premi Luciana Calvo de l’EAPC pel treball “És el català realment la llengua que parlem? Situació de la llengua catalana a les aules de l’Alt Maresme”, de Berta Soler Clavero. Tutora Núria Puig. Es premien els dos millors treballs de recerca que aportin reflexió, anàlisi i propostes sobre temes relacionats a algun dels tres àmbits temàtics de la Revista de Llengua i Dret, publicada per l’Escola d’Administració Pública de Catalunya (EAPC). El premi s’atorga conjuntament amb l’EAPC

L’IES Ramon Turró i Darder ha obtingut, també, un dels 11 premis de 2.500 euros cadascun, destinats a l’adquisició de llibres i publicacions per a la biblioteca i equipament cientifico – docent, per la trajectòria del centre en les successives edicions del Premis Recerca Jove. Els premis es lliuraran en un acte públic en una data i lloc encara per determinar.

Els Premis de Recerca Jove (PRJ) reconeixen anualment, des del 1981, els treballs que al llarg d’un any realitzen estudiants de secundària, batxillerat i cicles formatius d’arreu de Catalunya. De la mà dels professorat dels centres d’estudi; el jovent del país s’apropa a la investigació per, de forma individual o en grup, fer recerca d’excel·lència, i demostrar l’esperit científic i curiositat per descobrir el món que ens envolta.

Moltíssimes felicitats a totes les premiades i a les seves tutores de treball de recerca per la magnifica feina realitzada.