PREINSCRIPCIÓ BATXILLERAT, CICLE FORMATIU DE GRAU MIG D’ESTÈTICA, CICLE FORMATIU DE GRAU MIG DE PERRUQUERAI I PROGRAMA DE FORMACIÓ I INSERCIÓ D’IMATGE PERSONAL (PFI)

La preinscripció als estudis de Batxillerat, Cicles Formatius de Grau Mig i Programes de Formació i Inserció (PFI) per al curs 2018 – 2019 s’efectuarà entre el 14 i el 24 de maig de 2018.

DOSSIERS INFORMATIUS
Documentació i criteris de prioritat

Juntament amb la sol·licitud de preinscripció (o de la impressió de la sol·licitud que s’ha enviat per Internet) cal presentar la documentació en el termini establert i en el centre que s’ha demanat en primer lloc. Quan el nombre de sol·licituds d’admissió és superior a l’oferta de places s’apliquen, per ordre, els criteris de prioritat específics de l’ensenyament, els criteris generals i els criteris complementaris. El compliment d’aquests criteris s’ha d’acreditar amb la documentació especificada.

Documentació identificativa

Tots els alumnes que es preinscriuen, tant si al·leguen el compliment d’algun criteri de prioritat com si no, han de presentar l’original i una fotocòpia del DNINIE o passaport (si es tracta d’estrangers comunitaris, el document d’identitat del país d’origen). Els alumnes menors d’edat també han de presentar els documents següents:

• Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • Original i fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet) o, si la persona sol·licitant és estrangera, de la targeta de residència on consta el NIE o del passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.

Els alumnes estrangers poden acreditar les seves dades d’identificació o de filiació amb el document d’identitat, el llibre de família del país d’origen o la documentació alternativa que puguin aportar.

Documentació acreditativa dels criteris de prioritat
  • BATXILLERAT: Es pot consultar en el següent enllaç
  • CICLES FORMATIUS: Es pot consultar en el següent enllaç