Més premis per als nostres alumnes de 2n de Batxillerat pels seus Treballs de Recerca

Divendres passat es van lliurar els premis Universitat de Barcelona – Banc de Santander de Treballs de Recerca de Batxillerat, com és habitual aquest any amb un acte celebrat per videoconferència.

La Universitat de Barcelona amb el propòsit de premiar l’esforç dels estudiants de batxillerat en l’aprenentatge i la recerca, i també d’establir i consolidar els vincles amb els centres d’ensenyament de secundària, convoca els Premis UB-Santander als millors treballs de recerca de batxillerat, en 16 modalitats (podeu consultarles en aquest link)

Les nostrres alumnes, Júlia Goicoechea i Denisa Toderoiu van guanyar, respectivament, el Primer Premi UB – Santander de la Facultat de Belles Arts, pel seu treball “Dones invisibles”, tutoritzat per Núria Arís i el Segon Premi UB – Santander de la Facultat de Matemàtiques i Informàtica pel seu treball “L’origami: una barreja de matemàtiques i creativitat, tutoritzat per Amparo Tudela. El primer premi té una dotació de 1000 euros (300 a compte de la matrícula universitària i 700 en metàl·lic) i el segon premi de 500 euros (200 a compte de la matrícula universitària i 300 en metàl·lic).

El nostre centre, gràcies al magnífic treball dels seus alumnes i tutors, continua aconseguint premis pels treballs de recerca que en ell es realitzen, cosa que ens plena de satisfacció per la feina ben feta.

Feliciteu a les guanyadores!!!

L’organització dels premis ha facilitat aquests dos vídeos sobre l’acte de lliurament en les respectives facultats. Hi podreu veure a la Denisa i a la Júlia, presentant els seus treballs.