Ens retrobem amb la Laia Aguilar! Premi Menjallibres

Al Lluch i Rafecas som molt fans de la Laia Aguilar i hem estat molt contents de retrobar-nos amb ella gràcies al Premi Menjallibres. La Laia va ser la guanyadora del Premi a la seva primera edició del curs 17-18 amb la novel·la Wolfgang, extraordinari i a l’edició d’enguany ha tornat a ser seleccionada per compartir amb el nostre alumnat de 1r i 2n d’ESO bons moments de lectura i conversa.

En aquesta ocasió hem llegit Juno, la història d’una noia que viu a un centre d’acollida i a qui tot el món considera un cas perdut. La vida li dona una segona oportunitat quan la seva psicòloga li ofereix la possibilitat d’anar a un institut d’un barri benestant de la ciutat. Ja us podeu imaginar que no serà fàcil! De tot això, del procés d’escriptura, de les característiques de la protagonista, de les múltiples anècdotes que envolten la creació d’una història com la de Juno, ens va parlar la Laia Aguilar el passar dia 27 de febrer a l’Auditori Eduard Toldrà de Vilanova i la Geltrú.

El nostre alumnat va gaudir molt d’aquesta trobada. La possibilitat de tenir davant una de les nostres autores favorites, poder fer-li preguntes directament, escoltar com ens ho explica i, aquell moment emocionant de poder apropar-se a ella amb el llibre a la mà perquè ens el signi, és sense dubte una experiència que tenim moltes ganes de repetir.