XX Certamen de lectura en veu alta escolar. 2024. Semifinal Garraf

Volem felicitar a les alumnes Safae, Núria, Noa i Arlette de 1r d’ESO, per la seva participació en el Certamen, en la categoria Corsaris (primer cicle d’ESO), amb El lleó sobre la porta d’Onjali Q. Raúf, de l’editorial La Galera. L’Arlette ens ha representat brillantment. L’experiència de participar en la semifinal de Garraf ha estat genial pels professors i els alumnes. Uns llibres ens porten a uns altres i ens hem descobert formant part d’una comunitat de joves lectors i lectores extraordinaris.
Volem des d’aquí, donar les gràcies als organitzadors del Certamen, al jurat i a tots els que l’han fet possible amb la seva implicació.

Per tal de posar en valor la pràctica lectora, l’experiència d’escoltar-nos i de llegir generosament pels altres, us deixem alguns beneficis de la lectura en veu alta: millora la comprensió lectora, desenvolupa habilitats orals i de presentació, fomenta la creativitat i la improvisació, millora l’escolta activa, potència la connexió emocional, fomenta la lectura independent, promociona la empatía i la consciència social, millora l’autoestima i l’auto expressió i permet reconèixer la pròpia veu.

T’animes a practicar-la?