Ahir vam tenir la primera jornada de la II Setmana de la Formació Professional organitzada pel Rafecas. Va ser un dia ple d’esdeveniments, us deixem un resum.
Branchrobotics
L’Artur Romero Hazas, exalumne del nostre batxillerat tecnològic ens va impartir una conferència molt interessant en el marc de la II Setmana de la FP.
Ens va presentar la seva trajectòria acadèmica i professional, el seu coneixement del sector de la robòtica (sobretot en l’àmbit agropecuari), el món de l’empresa i la creació de startups i la seva experiència de viure i treballar a l’estranger els darrers anys.
Actualment, és soci propietari i fundador de l’empresa https://www.branchrobotics.tech/ amb seus a Dundee (Escòcia) i a London (Anglaterra), des d’on realitzen projectes a diversos continents.
Sens dubte va ser una xerrada molt enriquidora i motivadora, i és un motiu d’orgull com a centre haver-lo tingut com a antic alumne i ara com a col·laborador.
Moltes gràcies, Artur!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Prysmian
Ens va visitar Prysmian, les ponents van ser Alba Garcia i Claudia Garcia.
![]() |
![]() |
![]() |
Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC)
Vam comptar amb la visita d’Álvaro de Pedro Heras com a responsable d’Atracció i Gestió de talent de FGC. El nostre alumnat de 1r CFGM Manteniment de Material Rodant Ferroviari va descobrir FGC com a empresa on poder fer les seves futures pràctiques en Formació DUAL Intensiva.
![]() |
Endesa
Ens van explicar la seva àrea de negoci i la importància de les mesures de seguretat pels seus treballadors.
![]() |
![]() |
Manteniment d’embarcacions d’esbarjo
Des d’aquests estudis es van organitzar les visites de diverses empreses i agents participants d’aquesta branca, entre els que podem trobar Pendennis, Synnaval, Club Nàutica Vilanova, Tormo, Nautipaints i Sail Select.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |




















Comentaris recents