Queda inaugurada l’exposició Qart24!

Aquest dijous 23 de maig, a dos quarts de 8 del vespre, s’ha inaugurar al Museu-Arxiu de Can Caralt l’exposició Qart24.

Des de fa alguns anys, el Museu obre les portes als alumnes de 4t d’ESO, que poden penjar els seus treballs de Visual i Plàstica en les mateixes parets on exposen artistes ben reconeguts del panorama cultural català.

L’exposició ha estat inaugurada per les autoritats municipals, el director del Museu-Arxiu, Lluís Albertí i la professora de la matèria, Luci Moro, a més d’altres personalitats del consistori i de la directora de l’Institut Llavaneres, Eva Vilà.

L’acte ha estat amenitzat per una gravació amb la lectura de poemes de García Lorca i Gloria Fuertes, treballats des de Visual i Plàstica i Llengua castellana i literatura, i per la música i la veu de Marta Giralt, també de 4t d’ESO, que ha compost la cançó Who Whould It be, que podeu sentir en aquest vídeo:

Al llarg dels dies precedents, els alumnes han exercit de comissaris de l’exposició i han fet totes les tasques que calia per organitzar-la, seguits de prop per Luci Moro i amb el suport inestimable de Lluís Albertí.

Però no solament han treballat en el projecte els estudiants que cursen l’optativa de Visual i Plàstica, sinó que són diversos els alumnes del curs que han gravat anuncis promocionals de l’acte, des de l’assignatura de Llengua catalana i literatura, amb resultats notables. Aquí en teniu un exemple:

Gràcies a tots per la implicació en el projecte!