Què fem?

L’associació assumeix els objectius següents:

• Donar suport i assistència als membres de l’associació i, en general, als pares i mares d’alumnes, tutors i tutores, professorat i alumnat del centre i els seus òrgans de govern i de participació, en tot allò que fa referència a l’educació dels nostres fills i filles i, en general, de tot l’alumnat matriculat al centre.
  • Promoure la participació de les famílies en la gestió del centre.
  • Promoure la representació i la participació dels pares i mares en els consells escolars del centre.
  • Col·laborar en les activitats educatives del centre i cooperar amb el Consell Escolar en l’elaboració de directrius per a la programació d’activitats complementàries, extraescolars o de serveis.
  • Promoure les activitats de formació dels pares i mares, tant des del vessant cultural com de l’específic de responsabilització en l’educació familiar. Promoure i realitzar tota mena d’activitats lúdiques i culturals.

Al llarg de tot el curs, portem a terme les següents tasques:

• L’AFA administra i gestiona els recursos que aporten els associats i associades.
  • Confecciona la base de dades dels associats i associades.
  • Participa en la presa de decisions i en el Govern de l´Institut mitjançant la representació al Consell Escolar i la Comisió de Convivència del centre.
  • Col·labora en la gestió dels llibres de text i llibres digitals, optimitzant i fent seguiment de la operativa, i aconseguint uns preus competitius pels associats i associades.
  • Col·labora en la organització i subvencions de les festes de final de cicle de 4rt

ESO i 2on Batxillerat.

• Participa en actes de caire social com la Campanya solidària de recapte d’aliments.
  • Participa a les jornades culturals suggerint tallers i activitats.
  • Aporta recursos materials i econòmics al centre per a la millora del projecte educatiu, com l’aportació económica per a l’ampliació de la xarxa Wi-fi del centre.
  • Gestiona els armariets escolars pels alumnes a les aules.
  • Organitza conferències i xerrades d’interès.
  • Es coordina amb la resta d’AFAs del poble, amb Consell Escolar Municipal i amb altres Organismes públics com l’Ajuntament de Llavaneres per a participar al projecte educatiu de la nostra vila.