Serveis digitals

El centre ofereix diferents serveïs digitals, tots ells orientats a la millora i satisfacció de la comunitat educativa en les seves diferents vessants.

Alumnat:

• Tots els alumnes disposen d’un correu corporatiu subministrat pel centre, del tipus “1r cognom.2ncognom.nom@iesllavaneres”
    • Amb aquest correu tenen accés als diferents serveis digitals del nostre domini, com ara:
      • Moodle propi de cada matèria.
      • Classroom propi de cada matèria.
      • Entorn d’eines digitals basat en el núvol, i gestionat pel centre.
  • També accedeixen al sistema de chromebooks “enrolat” al centre.
  • No s’inclou en aquesta descripció els serveis pròpies d’algunes matèries, com ara tecnologia, pel que fa a l’ús de sistemes digitals propis.

Famílies:

• Acces al portal “Ieduca” d’informació i gestió de faltes, notes, comunicació, etc sobre la marxa de l’alumne.
  • Accè a l’APP “Ieduca Tokapp” amb funcionalitats semblants al portal, però accesible via mòbil, tablet, etc.

Professorat:

• Subministrament de correu corporatiu personal
  • Utilització de les eines digitals abans esmentades.