Els alumnes de 4t d’ESO en un servei comunitari a l’ermita de Sant Sebastià

El passat 22 de maig alguns alumnes de 4t d’ESO van realitzar l’activitat Let’s Clean Llavaneres, emmarcada dintre del servei comunitari, activitat curricular que els alumnes han de realitzar obligatòriament al llarg de la Secundària. Una de les accions ha estat participar en aquest programa de recollida de residus a favor del medi ambient, en concret, a la zona de l’ermita de Sant Sebastià..

La sortida va ser registrada dintre del programa europeu de recollida de residus Let’s Clean Up Europe, acció comuna a tot Europa per conscienciar la societat de la quantitat de residus que llencem de forma incontrolada a la natura i promoure accions de sensibilització a través de la recollida d’aquests residus abocats il·legalment als boscos, platges, marges de rius, etc.

Amb aquesta acció concreta es van recollir 15 kg de plàstic, 6 kg de resta i 2 kg de metall.

Eduard Bayerri, Departament d’Orientació