Com ens organitzem?

L’òrgan de govern de l’Associació és la Junta. Aquesta regeix, administra i representa l’Associació i està formada pel president/a, el vicepresident/a, el secretari/a, el tresorer/a i els vocals.

L’elecció dels membres de la Junta, que han de ser socis, es fa per votació de l’Assemblea General, que és l’òrgan sobirà de l’Associació. L’Assemblea General de Socis es reuneix una vegada a l’any.

Estem organitzats en comissions o grups de treball, dedicats a una tasca concreta. Cada grup de treball té un vocal a la Junta:

• Projecte: Reunions continuades amb la Direcció per conèixer necessitats del projecte educatiu.
  • Comunicació: Té el propòsit de donar visibilitat i transparència a la gestió de l’associació, i coordinar la comunicació entre famílies, AFA i Institut, buscant de forma especial la implicació i participació de tots i totes.
  • Social: S’encarrega d’organitzar i participar en aquelles activitats socials en les que hi participen els nostres fills i filles, com les festes de Graduació de 4art d’ESO i 2on Batxillerat.
  • Consells Escolars: Participa i representa a l’AFA als Consells Escolars del centre i al Consell Escolar Municipal.
  • Solidaritat i cultura: S’encarrega de reforçar els valors que ajudin als nostres fills i filles a ser socialment responsables, a través de Campanyes i actuacions solidàries, tallers, xerrades, etc.

Les Juntes Ordinàries de l’AFA  es celebren habitualment en reunions trimestrals. Són reunions obertes a totes les famílies sòcies de l’AFA de l’Institut, i tothom pot col.laborar de forma puntual o recurrent.

L’AFA envia una convocatòria a totes les famílies que hagin cedit les seves dades de contacte a l’AFA per a tal fi.