Concurs literari de Sant Jordi

Com cada any, la regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Llavaneres organitza el concurs literari de Sant Jordi, el lliurament dels premis del qual va tenir lloc dimarts 23 d’abril a la Sala d’Actes del consistori.

Els alumnes de l’Institut Llavaneres hi van participar amb diversos treballs i vet aquí els seleccionats pel jurat del premi:

• Grup C, Prosa: Primer premi per a Ashton Díaz Catipon, de 2n d’ESO B, amb l’obra El començament del Déu Aquarion, una narració inspirada en el recull Mites i llegendes de l’Antic Egipte, que els alumnes del Pla lector llegeixen.
  • Grup D, Prosa: Primer premi per a Lucía Cerván Campo i segon premi per a Soraya Nachka Casasús, totes dues de 2n de Batxillerat. La Lucía va presentar a concurs un treball centrat en un tema d’abusos sexuals dins de l’entorn familiar i la narració de  la Soraya, L’home de la platja relata una inquietant història sobre la visió d’un home que mira el mar.

Com sempre, l’acte va ser amenitzat per alumnes de l’Escola Municipal de Música de Llavaneres, entre els quals, la veu de Martina Ortiz, alumna de 2n de Batxillerat, acompanyada de la guitarra d’un exalumne del centre, Nico Baron, tots dos a la fotografia.

Els felicitem a tots per la feina feta i pel guardó aconseguit!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *