Participació de l’Institut Llavaneres en les fires SteamMakers de Granollers i d’Olot

El proper divendres 26 de maig tindrà lloc a Granollers la Fira SteamMakers 24 que concentrarà els centres educatius del Maresme i del Vallès Oriental participants en els “Projectes maker” i “Robòtica Steam”.

L’Institut Llavaneres hi participarà, juntament amb 16 instituts i escoles més, que exposaran els projectes, els prototipus i els aprenentatges adquirits al llarg del treball realitzat a les classes. Amb aquest objectiu, cada centre disposarà d’un espai propi en el recinte de la Fàbrica de les Arts de Granollers, des d’on podrà explicar la feina que estan fent a classe.

Mentre alguns dels alumnes participants s’estaran a l’estand per exposar el projecte de l’Institut Llavaneres, els altres podran passejar per la fira amb els professors acompanyants i veure les propostes de la resta de centres participants. Després es canviaran els papers, de manera que tots faran la ruta per la fira.

Es desplaçaran a Granollers els alumnes de 4t d’ESO que cursen les optatives de Tecnologia i d’Informàtica amb els professors del Departament de Tecnologia, els quals, durant molt de temps, han estat treballant en col·laboració amb Robolot en l’aplicació de projectes a l’Institut Llavaneres. Aquests alumnes presentaran quatre projectes relacionats amb la robòtica, dels quals us anirem donant informació en els propers dies.

Dimarts 30 d’abril, tindrà lloc la gran final d’Olot i hi participaran alumnes de l’Institut de Llavaneres de Tecnologia de 1r de Batxillerat acompanyats d’alguns alumnes de 4t d’ESO.

Els desitgem molta sort en les ponències que portaran a terme i felicitem els professors del Departament de Tecnologia de l’Institut Llavaneres per la iniciativa i la tasca que realitzen.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *