2n de Batxillerat visita d’IDESCAT i Barcelona Activa

El passat 27 de febrer, els alumnes de 2n de Batxillerat que cursen les matèries de Geografia i de Funcionament de l’Empresa van visitar l’IDESCAT i Barcelona Activa.

A l’Institut d’Estadística de Catalunya van aprendre a buscar dades i estadístiques per als seus estudis i, sobretot, a reafirmar els conceptes i les pràctiques que havien après a Geografia.

A Barcelona Activa els alumnes van treballar en equips en un Escape room on havien de desenvolupar habilitats de coordinació en grup per aconseguir trobar claus i accedir a un objectiu comú. Va ser una pràctica molt ben aprofitada tant per a la matèria de Funcionament de l’Empresa com per al seu futur laboral.

Clara Bertran i Eva Vilà