Convocatòria d’ajudes per a l’alumnat amb necessitat específica de suport educatiu per al curs acadèmic 2023-2024.

Benvolgudes famílies,

Per al vostre coneixement, us informem que el 26 d’abril es va publicar l’extracte de la Resolució de 20 d’abril de 2023, de la “Secretaría de Estado de Educación”, que convoca ajudes

D’acord amb les bases de la convocatòria, la sol·licitud es tramita per via telemàtica:
– La persona sol·licitant ha d’entrar a la pàgina web www.becaseducacion.gob.es, donar-se d’alta com a persona usuària, emplenar la sol·licitud, imprimir-la i presentar-la en el centre educatiu junt amb la documentació necessària.

El terminis per gestionar la convocatòria són:
– Les persones interessades poden presentar la sol·licitud en el centre educatiu fins el 20 de setembre (inclòs).