SORTIDA DE LA CASTANYADA

El passat divendres dia 14 d’octubre, es va celebrar la sortida d’inici de curs de la Castanyada. És una sortida que realitzen tots els estudis, cursos i grups de l’institut.
L’objectiu de la sortida té un caràcter social i integrador: que l’alumnat es coneguin entre ells, per millorar la relació entre el grup classe i entre companys de diferents grups…
Per al professorat, és un bon moment per conèixer els alumnes fora de l’entorn habitual de l’institut.

1ESO: Pista de Santa Cristina de Corçà. RECULL DE FOTOGRAFIES.
2ESO: Camp de futbol de Corçà. RECULL DE FOTOGRAFIES (En breu)
3ESO: Jardins de l’IRTA de Monells. RECULL DE FOTOGRAFIES (Albert Palahí i Pau Campos)
4ESO: Ermita de l’Esperança de Cruïlles. VÍDEO (Pere Sarís)
Batxillerat i Cicles: La Carbonera de Sant Climent de Peralta. DOCUMENTS GRÀFICS (En breu)
El temps va acompanyar i les diferents sortides es van desenvolupar amb total normalitat. Moltes gràcies a tothom que va venir a la sortida i va fer possible que la jornada fos un èxit.