LLISTES PREINSCRIPCIONS 22-23

ESO

Matriculacions a l’ESO del 21 al 29 de juny. Accés a tota la informació i documents: Alumnat amb continuïtat a l’institut./ Alumnat nou a l’institut

Llista de sol·licituds que han demanat l’institut en primera opció i l’ensenyament corresponent amb la puntuació provisional a 21/04/2022. Podeu consultar la llista AQUÍ.

Llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb la puntuació resoltes les reclamacions a 03/05/2022. Podeu consultar-la AQUÍ.

Llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició ordenada a 11/05/2022. Podeu consultar-la AQUÍ.

Publicació de l’OFERTA definitiva de places

Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició a 10/06/2022. Podeu consultar la llista AQUÍ.

Publicació de la llista d’espera del centre. Podeu consultar-la AQUÍ.

CFGM

Matriculacions a CFGM de l’11 al 15 de juliol: alumnat continuïtat estudis i alumnat de 2n curs: ACCÉS A LA INFORMACIÓ.

Matriculacions a CFGM (Procés per a la resta d’alumnat) del 18 al 22 de juliol: ACCÉS A LA INFORMACIÓ.

Llista d’alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició a 15/07/2022 (Procés per a la resta de l’alumnat): AQUÍ.

Llista d’espera del centre a 15/07/2022 (Procés per a la resta de l’alumnat): AQUÍ.

Llista d’admesos i exclosos definitiva que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició per al primer curs a 16/05/2022. Podeu consultar-la AQUÍ.

Llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb la puntuació provisional a 09/06/2022: alumnat amb continuïtat. Consulteu la llista AQUÍ.

Llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb la puntuació provisional a 09/06/2022: resta d’alumnat. Consulteu la llista AQUÍ.

Llista d’alumnes (continuïtat) preinscrits al centre 08/07/2022. Podeu consultar-la AQUÍ.

Llista d’alumnes (continuïtat) assignats al centre amb indicació de la primera petició a 08/07/2022. Podeu consultar-la AQUÍ.

ALERTA!! GESTIÓ LLISTA D’ESPERA CFGM APSD
ACTE PÚBLIC ÚNIC DIMARTS 26 JULIOL A LES 10h

Lloc: davant Secretaria del centre

Vacants resultants després de la matrícula: 1.

Les persones que consten a la llista d’espera poden assistir personalment a l’acte o designar un representant degudament autoritzat per tal que actuï en el seu nom i representació.

La no assistència a l’acte representa la pèrdua al dret d’obtenció d’una plaça.

CFAM: Terrisseria

Matriculacions a CFAM de l’11 al 15 de juliol: ACCÉS A LA INFORMACIÓ.

Llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb la puntuació provisional a 09/06/2022. Podeu consultar-la AQUÍ.

Llista d’alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició a 08/07/2022. Podeu consultar-la AQUÍ.

BAT

Matriculacions a Batxillerat del 23 al 29 de juny. Accés a la informació i documents: Alumnat amb continuïtat a l’institut./ Alumnat nou a l’institut

Llista de sol·licituds que han demanat l’institut en primera opció i l’ensenyament corresponent amb la puntuació provisional a 23/05/2022. AQUÍ.

Llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions a 03/06/2022. AQUÍ.

Llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició ordenada a 09/06/2022. AQUÍ.

Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició a 22/06/2022. AQUÍ.

Publicació de la llista d’espera del centre a 22/06/2022. AQUÍ.

CFGS

Matriculacions a CFGS del 18 al 22 de juliol: ACCÉS A LA INFORMACIÓ.

Llista d’alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició a 15/07/2022: AQUÍ.

Llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb la puntuació provisional a 23/06/2022. Podeu consultar-la AQUÍ.

Llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició ordenada a 07/07/2022. Podeu consultar-la AQUÍ.