ACTIVITAT DE RUGBI 4ESO

El dimarts 21 de juny els alumnes de 4t d’ESO van participar en el 2n torneig de rugbi del l’INS La Bisbal al camp municipal. Després de realitzar una unitat didàctica on aprenien i practicaven les diferents tècniques del rugbi, vam organitzar un torneig entre les diferents classes molt ben valorat per tots els alumnes. L’alumnat va poder comprovar que el rugbi tot i ser un esport de contacte, és també dels més nobles, on els jugadors i jugadores han de respectar tant els rivals com a l’àrbitre i els propi companys. Es diu sovint que el rugbi és l’esport on més es necessita de tot el col·lectiu per poder avançar i puntuar i on les individualitats queden més diluïdes. Aquests dos aspectes van ser molt útils per fer un treball de valors a l’esport molt interessants en aquesta edat.