INTERCANVI FRANÇA 3r D’ESO AQUEST CURS

A finals del curs anterior es va començar a gestionar la possibilitat de fer un intercanvi amb un institut francès i així donar la possibilitat a més alumnes i famílies d’optar per aquesta experiència.

Doncs ja us podem informar que és una realitat. Us podeu descarregar la CARTA A LES FAMÍLIES que han de retornar signada tots aquells alumnes que vulguin gaudir d’aquesta experiència.

També aprofitem per resoldre alguns dubtes que us poden sorgir.

1) El meu fill/a ja s’ha apuntat a l’intercanvi d’anglès. També es pot apuntar a l’intercanvi de francès? Sí. No hi ha cap problema sempre i quan cursi l’optativa de Francès. A més, és recomanable que s’apunti perquè no tot l’alumnat que s’ha apuntat a l’intercanvi d’anglès serà admès ja que hi ha més demanda que oferta.

2) El meu fill/a pot anar als dos intercanvis? En principi no.