PREINSCRIPCIÓ AL CFGS D’INTEGRACIÓ SOCIAL

OFERTA

L’oferta de cicles formatius de grau mitjà i de places es poden consultar a la pàgina del Mapa escolar de de Catalunya 2023-2024. El codi de l’institut La Bisbal és: 17007300 i el tipus d’ensenyament de formació professional.

QUI HA DE FER LA SOL·LICITUD?

Han de presentar la sol·licitud TOT l’alumnat que vulgui cursar el Cicle Formatiu de Grau Superior (siguin o no alumnes de l’Institut), seguint el calendari de preinscripció establert.

INFORMACIÓ

Tota la informació sobre el procés de preinscripció a Cicles Formatius de Grau Superior (gencat) la podeu consultar clicant a l’enllaç.

CALENDARI

Del 26 de maig a l’1 de juny de 2023: presentació de sol·licituds.

Del 26 de maig al 2 de juny de 2023: presentació de la documentació acreditativa que justifica les prioritats de cada alumne o alumna

Podeu consultar el calendari de tot el procés aquí: Calendari

PRESENTACIÓ DE LA SOL·LICITUD

Es recomana que es faci la  sol·licitud de preinscripció de forma electrònica. Es pot fer des de qualsevol ordinador, tauleta o mòbil amb connexió a Internet, accedint a sol·licitud de preinscripció de formació professional de grau superior. Per poder utilitzar la sol·licitud electrònica, el tutor/a legal ha de disposar d’identificador digital com ara el IdCAT Mòbil, DNIe, qualsevol certificat digital i Cl@ve.)

En el cas d’alumnes ja escolaritzats a Catalunya, cal especificar-hi el número identificador del Registre d’alumnes de Catalunya (RALC), el podem trobar a l’informe de les seves qualificacions de qualsevol etapa educativa o consultar-lo aquí

La sol·licitud electrònica s’acaba amb l’enviament del formulari i no s’ha d’aportar cap document ni còpia de la preinscripció al centre. Es pot acreditar la presentació de la sol·licitud amb el resguard corresponent, on consta la data i número de registre d’entrada, que es rep a l’adreça electrònica indicada a la sol·licitud.

Si no es pot obtenir una identificació digital es pot fer la preinscripció mitjançant  la sol·licitud en suport informàtic i omplir el formulari  disponible a la web de la preinscripció.   Caldrà adjuntar els següents documents identificatius:

• DNI/NIE/Passaport vigent de l’alumne/a.
  • DNI/NIE/Passaport del pare, o de la mare, o dels tutors legals.(en cas que l’alumne/a sigui menor d’edat)
  • Llibre de família, pàgina on surten el nom, els cognoms i la data de naixement de l’alumne/a
  • Qualsevol documentació que faci referència a criteris específics de prioritat.

Com que els tràmits es fan de manera telemàtica, cal escanejar o fotografiar tots els documents demanats per ambdues cares i tenir-los disponibles en el dispositiu que utilitzareu per emplenar el formulari de preinscripció, ja sigui un ordinador, una tauleta o un telèfon intel·ligent, per tal de poder-los adjuntar.

En el moment de la preinscripció també  necessitaràs el codi dels ensenyaments que vulguis incloure a la sol·licitud; el pots consultar a la fitxa de cada ensenyament, dins família professional del cicle de grau superior corresponent, al web Tria educativa.

Recorda: només es pot presentar una sol·licitud de preinscripció per alumne o alumna.

CRITERIS DE SELECCIÓ, PRIORITZACIÓ I DESEMPAT

Podeu consultar els criteris i els punts corresponents a cada criteri i informació sobre les diferents vies d’accés i l’adjudicació a: entén els criteris d’assignació de plaça.

AJUDA EN LA TRAMITACIÓ DE LA PREINSCRIPCIÓ (DE FORMA PRESENCIAL)

Per a la tramitació presencial al centre de la sol·licitud ÉS NECESSARI QUE DEMANEU CITA PRÈVIA. La podeu demanar trucant al número de telèfon 972.640.016  de 10:00h a 14:00h. Demaneu que us passin amb secretaria (Encarni, Fina o Marc) o enviant un correu electrònic a l’adreça: secretaria@ieslabisbal.cat.

El dia i hora assignats haureu de portar la documentació original, escanejada o fotografiada a doble cara:

• DNI/NIE/Passaport vigent de l’alumne/a.
  • DNI/NIE/Passaport del pare, o de la mare, o dels tutors (en cas que l’alumne/a sigui menor d’edat)