MATRICULACIONS ALUMNAT D’INTEGRACIÓ SOCIAL

Del 19 al 24 de juliol hi ha obert el període de matriculació per a l’alumnat que el curs vinent cursarà el CFGS d’Integració social a l’Institut.

Tota la documentació s’ha d’enviar al correu de Secretaria: secretaria@ieslabisbal.cat

ALUMNAT NOU A L’INSTITUT

Trobareu les instruccions i els documents que s’han d’enviar en els següents documents:

INSTRUCCIONS ALUMNAT NOU Integració social

També podeu accedir a la informació sobre el pagament de l’AFA: QUOTA AFA

ALUMNAT AMB CONTINUÏTAT A L’INSTITUT

Només cal fer el pagament de la quota del cicle i de l’AFA. Podeu veure la quota de cada cicle a dins de les instruccions de l’alumnat nou. A l’assumpte del correu electrònic indiqueu el nom de l’alumne/a i el curs que farà. En el cas que hagueu canviat alguna dada respecte el curs anterior, cal indicar-ho en el missatge (canvi de domicili, número de telèfon, adreça de correu electrònic…).