INAUGURACIÓ EXPOSICIÓ OBRA FINAL

Divendres passat dia 22 de juliol va tenir lloc la inauguració de l’exposició Obra final 2022 al Terracotta Museu.

Aquesta exposició mostra els projectes finals dels alumnes Azaila Kokaeva, Sílvia Delgado Portet, Laia Martín Ribas i Rodrigo Martínez Garzás, del Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’Arts Plàstiques i Disseny en Ceràmica Artística i Terrisseria que s’imparteix a l’aula taller de què disposa l’Institut al Terracotta Museu.

L’acte d’inauguració va comptar amb la presència del Sr. Joan Vilà-Clara, president de l’Associació de Ceramistes, de les professores del cicle Marta Martínez i Maria Romero, del Cap d’estudis de cicles Marc Arimany i de l’Il·lustríssim alcalde, el Sr. Enric Marquès.

Obra final’22 és el resultat coral del projecte d’investigació desenvolupat pels alumnes al llarg de la seva formació, fruit de l’aprenentatge rebut, del treball personal esmerçat i de la seva particular capacitat d’integrar i aplicar els coneixements, destreses i habilitats assolides en el camp de la ceràmica. L’exposició no només mostra l’obra artística sorgida d’aquests nous creadors, sinó que també reflecteix l’evolució personal i creativa que han experimentat durant la seva etapa formativa.

Podeu trobar més informació sobre l’exposició en el següent enllaç: OBRA FINAL 2022