GRADUACIÓ CICLES FORMATIUS

Divendres 10 de juny es va realitzar al Teatre Mundial l’acte de graduació de l’alumnat dels cicles formatius de jardineria, arts plàstiques, administratiu, atenció a les persones en situació de dependència i integració social. Alumnat, famílies i professorat van gaudir d’una festa de cloenda del curs d’allò més emotiva, amb la participació d’un grup musical de primer de batxillerat de l’institut.
Durant tota la setmana el professorat de cicles va preparar l’acte amb l’ornamentació de l’escenari, el guarniment d’orles, la configuració d’un photocall i la preparació d’un aperitiu final.
L’Ajuntament de la Bisbal va aprofitar l’acte per fer entrega dels premis de recerca de cicles formatius a dues alumnes d’integració social.

Podeu veure alguna de les fotografies de l’acte clicant AQUÍ.