ACTIVITATS 25N DIA INTERNACIONAL PER A L’ELIMINACIÓ DE LA VIOLÈNCIA ENVERS LES DONES

Durant aquesta setmana s’han preparat tot un seguit d’activitats relacionades amb el Dia internacional de la violència envers les dones: cartells, curtmetratge… L’alumnat d’APSD i IS han dedicat tota la setmana a aquest fet. Les activitats de tutoria del dimecres ven tractar aquesta problemàtica. L’alumnat de 1r d’APSD i IS va dinamitzar una activitat dirigida a l’alumnat de 1r d’ESO. ACCÉS AL VÍDEO

Els grups de 1r d’IS i d’APSD han estat preparant una performance amb el Grup de Dones de la Bisbal. La proposta seria que preparessin una sessió per parlar de les violències amb un petit vídeo, per exemple de 5 o 10 minuts i després treballar-ho en petits grups dins l’aula, i que cada grup faci un cartell amb una frase relacionada amb la temàtica. També l’alumnat de 2n d’IS ha elaborat un web amb un conjunt de recursos que poden ser útils per a treballar la conscienciació i sensibilització per a una societat sense violències masclistes: Link: WEB CONTRA LA VIOLÈNCIA MASCLISTA.

L’alumnat de Jardineria amb la col·laboració de dues alumnes de la UEC ha realitzat dues catifes de flors a l’entrada de l’institut.

MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTHOM QUE HA COL·LABORAT EN LA REALITZACIÓ DE TOTES ACTES ACTIVITATS!