PREMI DE LA DIPUTACIÓ PER A BERTA GÓMEZ, DE SEGON DE BATXILLERAT

El dia 1 de juny a l’Auditori de Girona es va celebrar l’acte de repartiment de premis del concurs “Això pinta bé”, convocat per la Diputació. S’hi van presentar 35 centres educatius, que prèviament havien participat en activitats organitzades per la institució. El nostre alumnat de segon de batxillerat va realitzar la ruta “Els camins de l’exili” el mes de febrer, amb visites al Museu de l’Exili de la Jonquera, la Maternitat d’Elna i el memorial de la platja d’Argelers. L’alumna Berta Gómez García, de segon de batxillerat científic, va escriure el relat “Elna, un raig d’esperança”, que ha resultat guanyador en la categoria de secundària. Va rebre el premi de mans del vicepresident de la Diputació Sr. Albert Piñeira. Felicitats!!