GRADUACIÓ BATXILLERAT

El passat divendres 17 de juny es va fer la gala de graduació de l’alumnat de 2n de batxillerat. En una celebració emotiva (i molt calorosa!) i, en un teatre ple de gom a gom, es van entregar els premi del Fòrum del treball de recerca, el Premi del Treball de recerca de l’Ajuntament de la Bisbal al millor treball sobre el municipi, els diplomes i certificats als alumnes amb millor expedient acadèmic i, per acabar, els tutors van entregar les orles a l’alumnat de 2n de batxillerat. Tot això amenitzat amb una mica de música i presentat per dues alumnes de 1r de batxillerat. Per acabar l’acte, alumnat, professorat i famílies van poder acomiadar l’etapa amb un pica-pica. Un agraïment a tothom que va fer possible la celebració.

El fotògraf Jordi Rafel va captar les fotografies de l’acte. ACCÉS A LES FOTOGRAFIES..

També podeu veure el vídeo de la gala gentilesa d’en Xevi Codolà. Moltes gràcies! ACCÉS AL VÍDEO.