Preinscripció i matrícula alumnat NOU Cicles Formatius de Grau Mitjà (CFGM)

Calendari preinscripció i matrícula alumnat NOU CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ

Quotes material escolar aprovades pel Consell Escolar del dia 22/05/2023 per al curs 23-24.

Matrícula 2a fase d’admissió: de l’1 al 5 de setembre. (El dia 1 durant el matí us arribarà al correu des del que vau fer la preinscripció un formulari de matrícula amb les instruccions. Llegiu-les atentament i prepareu prèviament la documentació que hagueu d’aportar. Si ja la vau posar a preinscripció no cal tornar-la a adjuntar. Si no us arriba el correu ens podeu trucar o bé enviar correu a l’adreça secretaria@institutlabastida.org)

A partir del 31 de juliol: assignacions 2a fase d’admissió. Llista alumnat admès (continuïtat) (resta)

del 25 al 27 de juliol: Segona fase admissió: ampliació de sol·licituds

24 de juliol de 2023: Segona fase admissió: vacants del centre (es publiquen tant les vacants de primer curs com les de segon curs)

20 de juliol de 2023: actes públics de gestió de la llista d’espera (continuïtat/resta alumnat) (presencial, Sala Actes Institut La Bastida): CFGM Atenció a persones en situació de dependència a les 11:00h. i CFGM Guia en el medi natural i de temps de lleure a les 12:00h.

Dates de matrícula de la llista d’espera: del 20 al 23 de juliol. Les persones que no formalitzin la matrícula en aquelles dates perden la plaça assignada. Procediment de matrícula: a través d’un formulari que us arribarà el mateix dia 20 a la tarda al correu que vau posar per a fer la preinscripció.

Publicació places vacants per la llista d’espera:

• Guia en el medi natural: 21 vacants (18 vacants via1 i 3 vacants via3)
  • Atenció a persones en situació de dependència torn matí: 8 vacants via 1/ Torn tarda: 12 vacants via 1)

Les persones que constin en la llista d’espera podran anar personalment amb DNI o document acreditatiu a l’acte o designar representant degudament autoritzat per tal que actuï en el seu nom i representació (podeu redactar un document, amb la signatura, el nom i el número de DNI de la persona representada i de la representant).

La no assistència o falta de puntualitat a l’acte representa la pèrdua al dret d’obtenció d’una plaça. La matrícula de l’alumnat que obtingui plaça es formalitzarà a continuació de l’adjudicació.

Matrícula: del 3 a 7 de juliol de 2023.

Procediment de matrícula: El dia 30 de juny sortirà la llista d’admesos i el torn al que us han admès. La matrícula es farà tota telemàtica. El dia 3 durant el matí us arribarà al correu des del que vau fer la preinscripció un formulari de matrícula amb les instruccions. Llegiu-les atentament i prepareu prèviament la documentació que hagueu d’aportar. Si ja la vau posar a preinscripció no cal tornar-la a adjuntar. Si no us arriba el correu ens podeu trucar o bé enviar correu a l’adreça a8037176@xtec.cat

Us respondrem el més aviat possible.

Dates preinscripció CFGM:

• Alumnat amb continuïtat d’escolarització: del 12 al 18 d’abril de 2023
  • Resta d’alumnat: del 9 al 15 de maig de 2023

Per a fer la teva Sol·licitud

Oferta inicial de places escolars al nostre centre:

• CFGM Tècnic  Atenció a persones en situació de dependència
  • CFGM Tècnic Guia en el medi natural i de temps de lleure
  • CFGM (Règim especial d’esports): Salvament i Socorrisme. (Si voleu fer preinscripció a aquest cicle mireu la informació específica a l’apartat de preinscripció i matrícula de Salvament i Socorrisme)

Si vols conèixer la resta de dates del procés de preinscripció de CFGM clica aquí

• Dates matrícula CFGM: del 3 al 7 de juliol de 2023

Podeu consultar tota la informació al web del Departament d’Educació (web de preinscripció).

Si teniu qualsevol dubte, podeu contactar amb nosaltres a través del telèfon del centre 93 3924261  o del nostre correu electrònic: secretaria@institutlabastida.org