Preinscripció i Matrícula Alumnat NOU Educació secundària Obligatòria (ESO)

Calendari preinscripció i matrícula alumnat NOU Educació secundària Obligatòria (ESO).

Quotes material escolar aprovades pel Consell Escolar 22/05/2023 per al curs 23-24

Oferta definitiva de places escolars al centre.

• Dates matrícula ESO i procediment de matrícula: del 20 al 28 de juny de 2023

Durant el dia 20 les persones de la llista d’admesos rebran al correu electrònic amb el que van fer la preinscripció un formulari de matrícula que hauran de respondre seguint les instruccions.

Recordeu tenir fotografiada o escanejada la següent documentació que haureu de pujar al formulari (si ja la vau adjuntar durant la preinscripció no és necessari que la torneu a posar):

• DNI/NIE/Passaport: pare/mare/tutor/a legal
  • DNI/NIE/Passaport de l’alumne/a
  • Targeta sanitària
  • Llibre de família
  • Carnet de vacunes
  • Carnet de família monoparental/nombrosa…(si s’escau)

Si teniu dubtes o dificultats ens podeu enviar correu al secretaria@institutlabastida.org o bé trucar al centre 93 392 42 61

Durant el mes de juliol penjaren a la web del centre la informació d’inici de curs 23-24.

• Dates preinscripció ESO: del 8 al 20 de març de 2023.

– 12 de juny de 2023: llista d’alumnes admesos per matricular al centre i llista d’espera

– 11 de maig de 2023: llista ordenada

– 3 de maig de 2023: llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions

– Del 21 al 27 d’abril de 2023: presentació de reclamacions

– 21 d’abril de 2023: llista de sol·licituds amb puntuació provisional

– Fins al 22 de març de 2023: presentació de documentació

– Del 8 al 20 de març de 2023 (a partir de les 9 hores): presentació de sol·licituds (de forma telemàtica)  (clica aquí si vols més informació)

Podeu consultar tota la informació al web del Departament d’Educació (web de preinscripció).

Si teniu qualsevol dubte, podeu contactar amb nosaltres a través del telèfon del centre 93 3924261  o del nostre correu electrònic: secretaria@institutlabastida.org